Tuesday, June 15, 2010

hakikat (!)

satu keluhan yg dilepaskan menandakan yg anda sedang stress dan hormon adrenalin merembes kua.
aduuu chewah salah salah! haha.
yup~ statement stress tu stu kemestian kot dlm daily day kite ni*
skng tga saket hati dalam gle ni..ng sorg manusia bername lelaki*
HAHA. ingt nk suo dy view bc tpi blog dy sndr un mamposs cm bangkai kne langgar so xpe if ade rezeki dy bc. ok aku mmg nk jd honest gle skng.
skng imagine aku tga tgok dy dengan muke yg agak mnyampah..
stu; kau manusia annoying gilaa
dua; kau hipokrit
tiga; kau mmg jahat!
empat; kau mnusia xkenng budi
lima; kau mnusia tau kutuk org,dr sndr xsda eh
enam; kau bajet baik depan org, belakang?
tujuh; kau xske org tu ble org tu xdpt puaskan hati kau,tym puas hati kau bt baik..talam sepuluh muka kau!
lapan; HAHA tatau nk beza mne pahale ng dose, kau suke wat dose!
sembilan; kau mmg trok gle skng! sumpah.
sepuluh; doa kau dapat hidayah secepatnyee. berubah lahh seda lahh tau lahh denga lahh yg kauu mmg tatau erti nilai sahabat sbna. kan? admit jela -____-''

okey aku xnk ckp bnyk hopefull kau seda dr.
and aku mmg tga seda dr yg aku tga mngutuk org. astaghfirullah,masyaAllah.
kuikui wawawa wiwiw. (:
kenyataan dan reality trime lahh dgn relaa hatii.. 
lau mse bole undur aku mintak aku xjumpe kau. siyesly
tpi skng spe aku nk kalahkan tkdir ppe un bertuah knl kau sbb dgn kau aku tau erti bnyk bnda dan dgn kau aku knl LELAKI sebenanye.

0 comments: