Monday, June 14, 2010

grr >.<'' PANAS

woih popular aku kejap! xfhm! haha.
first da peg skola cm x expect dapat bad news :(  I didnt know anything sbnanye tpi ble peg skola tu a lots of storie smpai kat telinga smpai basah berair benanah bagai siot. PANAS PANAS~ malang xberbau, da jtuh ditimpa bukit! sangat plik ble org duk heboh heboh. tpi kalau da angin bertiup tu sampai jugak kat aku last tau jgak la mknenye ape yg duk heboh heboh tuh* *terpakse gne ink merah sbb mmg HOT :)*

situation agak tegang jugakla sbb tym tu; kat kantin ;) da la perot da siap main irama piano, org lak kat kantin ramai gilaa, bukak kantin da la lambat, makanan lak xde! so mmg tga hangat gilaa la tym tu taktau nk ckp apaaa. mcm kne api doee. situasi mule cuak ble muke sorg sorg da gambarkan bnda akn jd! okeyy laa

cter fest kitorg dga; pasal gambar! ape py barang la we tu un nk kecoh. apehal? hey npe kitorg nye life kat lua un korg nk kesa sgt? its just a picture, never slhkan picture tu la. da azali hidup mmg main amik gamba so kitorg un xtelepasla nk jugakkk (: xkn tu kire haram? isk datangkan dalil sahih bru aku brenti gilaaphotography!
second; what the small matter la sal fb tu* kalau da dlm fb un nk selongkar agknye smpai bju kain kat dlm kami xnk selongkar ke?* ok agak laser* tabahla okeyy kami un agak trgamam and tatau nk watpe? 
thirdatitude! galok gatal gelenya* you all cant control thiss* SABA lah okey!emm.. disebabkan smua muke da emo emo-ing aku amik decision nk blah n bli makanan. tga jln aku tga pk bnda pg td! *aku terbc status junior ni kte dy da dlte sume pix and now aku da fhm npe?* korang sume sokey la.TABAH! CEKAL! pekakkan telinga butekan mate (:

pujian; korg xamik risiko yg sgt berat tu ! congrates~ berkorban foe ppe un. mse depan korg da bermula dr skng. risiko! pandai2 tggung.jage tingkah and laku yea adik adik sume. kami xnk ppe jd kat korg, bukan korg je, org yg jge kite kat sne **ustz** kami adhoc un same same jge atitude (:


TABAH CEKAL JGN MUDAH MENANGIS BANGKIT DR KEGAGALAN LALU BINA REPUTASI YG BAGUS i BELIEVE YOU.

0 comments: