Saturday, June 12, 2010

saye mau dush dush dy*

okey okey you will be the fest person senorita (:
abang syamil hikayat.
shhh..fest of all aku nak tau gak la alasan munasabah korg asl addict gle nan abg syamil?
grr.. slain dr dy suwit bnd ag buat korg tertawan? haha aku xfaham la budak budak ni!
btw,G A T A L kan?
HAHA. ngaku jela. alla abg syamil un gatal gak *abg ye* haha
tym text abg syamil ni rse cm bukan text abg syamil je sbb the way he speak and the way he text me,totally different! tpi aku tau korg mst nk deny bnd alah tu kan? hihi fhm fhm (:

aku; abg syamil..... *ok xde modal lain!agaknye melayang abg syamil dga ttbe ade org pggl cmtu!
a.syamil; sape ni?

aku; ni bdak camping ari tu la.
a.syamil; yela sape?

aku; budak maahad camping ari tu* ni nk mnegaskan tpi dy lak yg cm emo emo-ing 
a.syamil; sape ek?

aku; alaaa budak camping adhoc la.*dgn muke agk tebal*
a.syamil; yela sape? tell me the truth la.. pliss...

aku; ni izni budak yg jtuh lam hutan ari tuw! HAHA nk tergelak doe dy speaking + merayu! lawak la abg syamil ni
a.syamil; yg ne ah xingtla. sbb ramai sgt yg bt aktvt kat cni? spe ek?

aku; aduii abg syamil lain kali gune la yg gygabyte punye memory bru ley muat bnyk2 lol.*ok da melampau la ni xingt sgt* makan semut bnyk ke ape? haha jahat gle
a.syamil; yela abg xingt la da tua. send ur pict pliss? :(

aku; pic nk wat pe? *aku da cuak da ng abg syamil ttbe mntak picc*gatal nohhh.baik cik nik ingt aku ag~
a.syamil; la nk wat kenangan*ok aku bajet lam handfon dy tu mmg da penuh ng pic org yg pna melawat agro tu* HAHA.

aku; ouh,sumpah skng xde pic la.
a.syamil; la ape main sumpah sumpah ni. alaa send je

aku; i didnt have any pict now. sume lam thumb drive!ehh ehh puk kang sje je,bia lam fon skng bejebok je pic ni!*
a.syamil; la ape susa just take a pict and send to me.. its so easy la..

aku; *erk buntu nk cr alsan ape ag?*xnkla! hm,ok nekad  aku xnk and aku ttbe bgkitkan sal fans dy*

 ******kat cni bnyk lg perbualan kami tp that was so long sbb nk kasi dy cepat ingt neh!********** 

a.syamil; oo ok la.. peminat spe tu?
aku; tga cr idea nk suo dy cpat interprate data tu cepat cket!? hm,budak junior saye
a.syamil; yg ne eh? grup mne? 

aku; grup6 ingt?
a.syamil; yela yg ne stu nme pe?

aku; yg kte abg syamil pggl dy TALI ?
a.syamil; ooo yg tu ingt2!

aku; ingt pun! done! cepat lak dy ingt HAHA.
a.syamil; ok hm xpela abg ade aktivti skng.

aku; oo xpela soryyy
a.syamil; xpe (: nanti kem slm sume tau.

aku; oraitee.

ok disebabkan dy ade keje so xsempat nk ty bnyk bnda so spe spe ade idea bernas nk suo aku ty ppe leave ur msgg okk...

0 comments: